تعمیر دوربین عکاسی کنون

تعمیر دوربین عکاسی کنون با بهترین قیمت در کمترین زمان

کادر مجرب کمرالند با هدف افزایش رضایت مشتریان خود برآن است که به مشتریان خود بهترین خدمات و کیفیت را ارائه دهد.

تعمیر دوربین کنون Cannon

بدون شک یکی از بهترین و موفق ترین برندهای دوربین و لنز دوربین در جهان کانن است. این برند که یکی از شناخته شده ترین غول های این عرصه است، گاهی به جهت نقص هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نیاز به تعمیرات تخصصی خواهد داشت. جهت راهنمایی کامل برای تعمیرات تخصصی دوربین کانن این مطلب را تا انتها دنبال کنید و با نمایندگی دوربین کانن و چگونگی ارائه خدمات تعمیر دوربین کانن آشنا شوید.

تعمیرات دوربین کانن

یکی از مهم ترین تصمیمات برای عکاسانی که وابستگی شدیدی به ابزار کار خود به ویژه دوربین و لنز دوربین دارند، تصمیم درباره انتخاب تعمیرکار مجرب و متخصص برای خرابی های احتمالی دوربین است. از آنجایی که تعمیرات تخصصی دوربین و بخصوص تعمیر دوربین کانن نیازمند تجربه و تخصص بالا است؛ بنابراین بسیار مهم است که این کار را به دست مطمئن ترین و مجرب ترین افراد بسپارید. بهتر است مرکز تعمیر دوربین کانن را برای این کار انتخاب کرده و برای تعمیرات انجام شده گواهی ضمانت دریافت نمایید.

خدمات تخصصی که جهت تعمیر و رفع خرابی دوربین کانن در نمایندگی دوربین کانن قابل ارائه است، عبارت است از:

صفحه نمایش

تعمیر مشکل عدم نمایش صفحه نمایش

پنل لمسی دوربین

رفع مشکل لمس قسمت پنل لمسی دوربین

مشکل تصاویر

رفع مشکل تار و شطرنجی شدن تصاویر

فریز شدن عکس

رفع ایراد فریز شدن عکس ها در دوربین های کنون

LCD و LED

تعمیر و تعویض LCD و LED آسیب دیده

هنگ کردن دوربین

رفع هنگ دوربین های عکس برداری و فیلم برداری

آب خوردگی

تعمیر آب خوردگی های دوربین و خرابی مدار الکترونیک صفحه

برد دوربین

تعمیر برد سوخته دوربین های کنون

فلش دوربین

تعمیر فلش های خراب دوربین های دیجیتال کنون

مشکلات نرم افزاری

پروگرام بایوس و حل مشکلات نرم افزاری

جک برد

تعویض جک های موجود بر روی برد

هد دوربین

رفع کثیفی هد دوربین

موارد نامبرده برخی از مشکلات رایج دوربین های کنون است که انجام هر یک از آن‌ها نیاز به تخصص و تجربه فراوان در مورد تعمیر دوربین کانن دارد. در ادامه درباره جزئیات هریک از این مسائل، صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات دوربین کانن

یکی از مسائل مهمی که باید هنگام سپردن دوربین خود به تعمیرکار به آن توجه کنید، رعایت آخرین استانداردهای مربوط به تعمیر دوربین دیجیتال است. هم زمان با رشد و پیشرفت تکنولوژی و ظهور نسل های جدید دوربین دیجیتال، استانداردها و ابزارها و قطعات مربوط به مدل های تازه نیز روانه بازار می شوند. مراکز معتبر تعمیر دوربین کنون مراکزی هستند که می توانند با جدیدترین متد ها و ابزار ها خود را پیوسته به روز نگه دارند و خیال مشتری را بابت اصالت قطعات مورد استفاده و ابزارها و روشهای استاندارد راحت نگاه دارند.

مشکلات شایع دوربین های کنون

در اینجا به بخشی از مشکلات شایع و شناخته شده دوربین های کانن اشاره می کنیم. این مسائل ممکن است برای دوربین شما نیز پیش آمده باشد و یا در ادامه پیش بیاید. بنابراین بهتر است این بخش را با دقت مطالعه کنید تا در صورت بروز این مشکلات، بدون دستپاچگی اقدامات لازم را انجام دهید.

۱ - رفتن تصویر از صفحه نمایشگر دوربین

در بسیاری از دوربین های دیجیتال که دارای پنل LCD هستند، به دلیل باز و بسته شدن مکرر پنل نمایشگر دوربین، ممکن است که به مرور زمان، به دلیل خرابی یا قطعی فلت پنل، صفحه نمایشگر از تصویر خالی شود. تعمیر دوربین کانن در این حالت به سادگی تعویض فلت پنل حل خواهد شد.

۲ - شطرنجی، مات و یا فریز شدن تصاویر

معمولاً این اتفاق بخاطر کثیف شدن هد دوربین اتفاق می افتد. بسته به نحوه نگهداری و محیط کاری که در آن به عکاسی می پردازید ممکن است این اتفاق دیر یا زود برای شما نیز رخ دهد و در نتیجه تصاویر گرفته شده شطرنجی و یا فریز شود. اگر این مشکل با تمیز کردن هد از بین نرفت، متخصصان باید به بررسی عملکرد سایر اجزا بپردازند.

۳ - کار نکردن پنل تاچ دوربین

از کار افتادن پنل لمسی نیز یکی از مشکلات شایع در دوربین های کانن است. دلیل چنین مشکلی ممکن است بخاطر اختلال در برد داخلی، ال سی دی و یا کابل ارتباطی آن اتفاق بیافتد که خوشبختانه این مشکل نیز با تعمیرات تخصصی دوربین حل خواهد شد.

۴ - وجود تصویر در دوربین و عدم پخش آن

یکی دیگر از مشکلات شایع در دوربین های کانن، عدم پخش تصویر دوربین و یا پخش نویزدار آن است که معمولاً این مشکل با گردگیری هد دوربین قابل رفع است. چنانچه با گردگیری هد این مشکل حل نشود، آن وقت هد دوربین نیاز به تعویض دارد.

۵ - نبود تصویر از LCD یا نمایشگر خارجی

نداشتن تصویر دوربین در صفحه نمایشگر های خارجی معمولاً به ccd دوربین و یا ورودی تصویر مربوط می شود. بسیاری از تعمیرکاران کم تجربه برای حل این مشکل به کابل ارتباطی به تلویزیون و یا ورودی دستگاه خارجی ایراد می گیرند که چندان به آن ها مرتبط نمی شود. برای حل چنین مشکلاتی که معمولاً بخاطر اشکال در مدار پردازنده دوربین پیش می آید، حتماً باید دوربین خود را به یک متخصص تعمیر دوربین کانن بسپارید.

عیب یابی دوربین های کنون

هر دوربین دیجیتال دارای قطعات بسیار حساس و ریزپردازنده های اساسی است که در صورت بروز مشکل برای هر یک از این قطعات، نیاز به تعمیر دوربین خواهد بود. یکی از مهم ترین بخش های کار در تعمیر دوربین کانن، موضوع عیب یابی قطعات آن است. تشخیص صحیح ایرادات موجود در قطعات، می تواند نیم بیشتر مشکل تعمیر دوربین را حل کند؛ بنابراین در این قسمت به عیب یابی برخی قطعات حساس دوربین اشاره خواهیم کرد.

1 - عیب یابی و تعمیر سنسور دوربین

سنسور هر دوربین، یکی از اصلی ترین بخش های آن است که در صورت آسیب دیدن، عکس برداری را ناممکن می سازد. به همین خاطر است که به محض آسیب دیدگی سنسور دوربین، باید جهت تعمیر دوربین کانن خود اقدام کنید؛ چرا که خراب ماندن این قطعه می تواند سایر قطعات را نیز تهدید کند. مانند CCD سنسور دوربین نیز نسبت به تغییرات ناگهانی آب و هوا و مشکلات ناشی از سرما و گرما و رطوبت و ضربه خوردگی حساس است.

2 - عیب یابی و تعمیر CCD دوربین کانن

CCD از جمله قطعاتی است که در تمام دوربین های کانن وجود دارد و در صورت بروز مشکل، باید به دست متخصصان تعمیر شود. عواملی که می توانند این قطعه را تهدید کنند، سرمای زیاد، حرارت بالا، رطوبت بیش از حد مجاز و ضرب خوردگی است.

3 - عیب یابی و تعمیر فلش های دوربین کانن

فلش دوربین کانن، مانند نبض دوربین دیجیتال است. نبود نور مناسب مساوی است با عدم عکس خوب! و این وظیفه فلش دوربین است که بتواند نور خوبی را برای دوربین شما فراهم آورد. تعمیر دوربین کانن و مخصوصاً فلش آن از این جهت باید به دست متخصص سپرده شود که معمولاً هیچ چیز مثل آب خوردگی و یا ضربه، سلامت فلش را تهدید نمی کند.

کمرالند: مرکز تخصصی تعمیرات دوربین های کنون

فراموش نکنید که تعمیرات تخصصی دوربین تنها به دست متخصصان این امر قابل انجام است و تعمیر دوربین کانن نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای رفع هرگونه ایرادی در عملکرد و یا آسیبی در فیزیک دوربین خود، فوراً آن را به دست متخصصان ما بسپارید تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها نسبت به رفع ایراد و تعمیر آن اقدام نماییم.

اسکرول به بالا